27 Ocak 2012 Cuma

Cup Cake

Hem sunumu, lezzeti hemde oglumun favorisi olmasi sebebi ile cok tercih ettigim bir tarif ,uzun suredir sizlerle paylasmak istiyordum... 
Malzemeler;
1/2 yumusak paket margarin
1/2 su bardagi sivi yagi
1 su bardagi seker
3 yumurta
3 su bardagi un
1 paket kabartma tozu
1 su bardagi ilik sut
1 cay bardagi damla cikolata

Yapilisi; margarin, sivi yag ve sekeri mikser ile 5dk cirpalim.Yumurtalari teker teker kirip cirpalim (her kirdigimiz yumurtayi bi miktar cirpalim) ve diger malzemeleri ilave edip karistirmaya devam edelim. En son damla cikolatayi koyup, kaliplarimiza dokelim.(Ben daha lezzetli olacagini dusunerekten kaliba dokmeden, bir miktar dovumus findik ilave ettim) Soguk firina surelim uzeri kizarana kadar pisirelim.

4 yorum:

Ozlem dedi ki...

Marifetli hatun. Bloga donusun iyi oldu, bu mamalari gorunce gozum gonlum aciliyor. Simdi burda olsa da yrsem ya. Seker hamurlu pastalarini bekliyorum. Sevgilerle.

Sanattryemek dedi ki...

canim cok tesekkur ederim guzel yorumun icin.. artik senide aramizda gormek istiyoruz ozlettin kendini;)senin kadar iyi yapamasamda en kisa zamanda seker hamurlu pastalrdan ekliycem...
sevgiler

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
Tek Parça izle
Tek Parça izle
tost makinesi
döner makinesi
çay kazanı
Endüstriyel Mutfak
sanayi tipi mutfak
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com

Takip Ettiklerim